ON THE IMPACT OF SEASONALITY ON THE EFFECTIVENESS OF SMM STRATEGIES

ON THE IMPACT OF SEASONALITY ON THE EFFECTIVENESS OF SMM STRATEGIES

DOI 10.46320/2073-4506-2023-14a-1-3-8

Pages 3-8

ARСHYBASOV M. E.
Ufa University of Science
and Technology, Ufa

DILMUKHAMETOVA A. A.
Kazan (Volga Region)
Federal University, Kazan

ON THE IMPACT OF SEASONALITY ON THE EFFECTIVENESS OF SMM STRATEGIES

Abstract. In the conditions of informatization of modern society, social networks play an important role in the PR promotion of business, which is why the study of the mechanisms of brand promotion on the Internet, as well as the factors influencing the effectiveness of this promotion, is extremely important. The article examines the impact of seasonality on the effectiveness of SMM strategies and suggests a list of measures to optimize results at different times of the year.

Keywords: SMM, seasonality, social media, marketing, brand, promotion.


Страницы 3-8

АРЧИБАСОВ М. Е.
Уфимский университет науки
и технологий, г. Уфа

ДИЛЬМУХАМЕТОВА А. А.
Казанский (Приволжский)
федеральный университет,
г. Казань

К ВОПРОСУ О ВЛИЯНИИ СЕЗОННОСТИ НА ЭФФЕКТИВНОСТЬ SMM-СТРАТЕГИЙ

Аннотация. В условиях информатизации современного общества социальные сети играют важную роль в PR-продвижении бизнеса, именно поэтому изучение механизмов продвижения брендов в интернете, а также факторов, влияющих на эффективность этого продвижения, крайне важны. В статье рассматривается вопрос влияния сезонности на эффективность SMM-стратегий и предлагается перечень мер для оптимизации результатов в различные времена года.

Ключевые слова: SMM, сезонность, социальные сети, маркетинг, бренд, продвижение.

 100 ВСЕГО,  1 СЕГОДНЯ