SOCIO-PHILOSOPHICAL ANALYSIS OF COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE OPTIMIZATION OF THE ORGANIZATION’S ACTIVITIES
№ 7 (182) 2023
DOI 10.46320/2073-4506-2023-7-182-500-502
Pages 500-502
ABRAROVA Zinira Foatovna
Ph.D. in philosophical sciences, associate professor, Head of Social work sub-faculty of the Ufa University of Science and Technology
MAYATSKAYA Olga Borisovna
Ph.D. in philosophical sciences, associate professor of Political science and public relations sub-faculty of the Ufa University of Science and Technology
SOCIO-PHILOSOPHICAL ANALYSIS OF COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE OPTIMIZATION OF THE ORGANIZATION’S ACTIVITIES
The issues of mass communication due to their close connection with the fundamental socio-philosophical problem of man and society are relevant for a long period of time. The large-scale permanent development of communication technologies does not cease to stimulate a reflective interest in this phenomenon.
Keywords: socio-philosophical analysis, communication technologies, consumers, mass media, PR events, public relations.
№ 7 (182) 2023
Страницы 500-502
АБРАРОВА Зинира Фоатовна
кандидат философских наук, доцент, заведующая кафедрой социальной работы Уфимского университета науки и технологий
МАЯЦКАЯ Ольга Борисовна
кандидат философских наук, доцент кафедры политологии и связей с общественностью Уфимского университета науки и технологий
СОЦИАЛЬНО-ФИЛОСОФСКИЙ АНАЛИЗ КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОПТИМИЗАЦИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ
Вопросы массовой коммуникации в силу их тесной связи с фундаментальной социально-философской проблемой человека и общества актуальны на протяжении длительного периода времени. Широкомасштабное перманентное развитие коммуникативных технологий не перестает стимулировать рефлективный интерес к этому феномену.
Ключевые слова: социально-философский анализ, коммуникационные технологии, потребители, средства массовой информации, PR мероприятия, паблик рилейшнз.
246 ВСЕГО, 3 СЕГОДНЯ