STORYTELLING AS A PHILOSOPHICAL CONCEPT MODERN COMMUNICATION

STORYTELLING AS A PHILOSOPHICAL CONCEPT MODERN COMMUNICATION

№ 11 (174) 2022

DOI 10.46320/2073-4506-2022-11-174-400-403

Pages 400-403

SULEYMANOVA Rimma Rifkhatovna
Ph.D. in philosophical sciences, associate professor of Political science and public relations sub-faculty of the Faculty of Philosophy and Sociology of the Ufa University of Science and Technology

KORNIENKO Konstantin Alexeevich
student of the 4th course of the Direction “Advertising and public relations” of the Faculty of Philosophy and Sociology, Ufa University of Science and Technology

STORYTELLING AS A PHILOSOPHICAL CONCEPT MODERN COMMUNICATION

In the modern world, storytelling as a philosophical concept modern communication is an effective and original tool for presenting information, providing the audience with an emotional and emotional experience of what is happening. Education, science, business, public speaking, marketing, and public relations are just a few of the areas where interactive storytelling technology is penetrating more and more.

Keywords: philosophical concept, media space, storytelling, corporate storytelling, multimedia storytelling, media tools, multisensory images, interactive storytelling.


№ 11 (174) 2022

Страницы 400-403

СУЛЕЙМАНОВА Римма Рифхатовна
кандидат философских наук, доцент кафедры политологии и связей с общественностью факультета философии и социологии Уфимского университета науки и технологий

КОРНИЕНКО Константин Алексеевич
студент 4-го курса направления «Реклама и связи с общественностью» Факультета философии и социологии Уфимского университета науки и технологий

CТОРИТЕЛЛИНГ КАК ФИЛОСОФСКАЯ КОНЦЕПЦИЯ СОВРЕМЕННОЙ КОММУНИКАЦИИ

В современном мире сторителлинг как философская концепция современной коммуникации является эффективным и оригинальным инструментом подачи информации, обеспечивая аудитории эмоционально-чувственное переживание происходящего. Образование, наука, бизнес, публичные выступления, маркетинг, связи с общественностью – лишь малая часть сфер, в которые все больше и больше проникают технологии интерактивного сторителлинга.

Ключевые слова: философская концепция, медиапространство, сторителлинг, корпоративный сторителлинг, мультимедийный сторителлинг, медийные инструменты, мультисенсорные образы, интерактивный сторителлинг.

 342 ВСЕГО,  2 СЕГОДНЯ